top of page
We totally understand that life happens, and plans can change! To keep things fair for everyone and make sure all our clients get the best experience, we kindly ask you to follow our policies:
Privacy & Safety
DEPOSIT
To secure your appointment, we require a NON-REFUNDABLE deposit of 20 EUROS. Deposit will be deducted from your final bill on the day of your appointment. In cases of no-show, lateness of more than 15 minutes, cancellation, or rescheduling with less than 24 hours’ notice, the deposit will not be refundable.
Para asegurar tu cita, necesitamos un depósito NO REEMBOLSABLE de 20 EUROS. El depósito se deducirá de tu factura final el día de tu cita. En caso de no presentarse, llegar tarde más de 15 minutos, cancelar o reprogramar con menos de 24 horas de antelación, el depósito no será reembolsable.
LATENESS
We offer a 15-minute grace period from your appointment time. If you arrive after this period, we cannot guarantee service and reserve the right to reschedule your appointment to avoid delays for other clients.
Ofrecemos un período de gracia de 15 minutos a partir de la hora de su cita. Si llega después de este período, no podemos garantizar el servicio y nos reservamos el derecho de reprogramar su cita para evitar demoras a otros clientes
CANCELLATION & RESCHEDULING
We require a minimum of 24 hours' notice to cancel or reschedule an appointment. If you cancel or reschedule your appointment with more than 24 hours' notice, you will not lose your deposit.​ However, if you cancel or reschedule with less than 24 hours’ notice of your appointment or do not show up, you will lose your deposit. Please also note that if you exceed the 15-minute lateness policy and we cannot proceed with your appointment
Requerimos un aviso mínimo de 24 horas para cancelar o reprogramar una cita. Si cancela o reprograma su cita con más de 24 horas de anticipación, no perderá su depósito. Sin embargo, si cancela o reprograma su cita con menos de 24 horas de anticipación o no se presenta, perderá su depósito. Tenga en cuenta también que si excede la política de retraso de 15 minutos, no podremos continuar con su cita.
PAYMENT
We accept cash and credit/debit cards. All services and retail product sales are final. We do not offer refunds.
Aceptamos efectivo y tarjetas de crédito/débito. Todos los servicios y ventas de productos son finales. No ofrecemos reembolsos.
PROMOTIONS & DISCOUNTS Promotions & discounts cannot be combined unless otherwise stated. Discounts have expiration dates.
Las promociones y los descuentos no son acumulables a menos que se indique lo contrario. Los descuentos tienen fecha de vencimiento.
GIFT CARD
Gift cards are available for purchase in any amount and are non-refundable. They must be used within 12 months from the date of purchase.
Las tarjetas de regalo están disponibles para comprar por cualquier importe y no son reembolsables. Deben usarse dentro de los 12 meses posteriores a la fecha de compra.
HEALTH CONDITION For the safety of all clients, please inform us of any allergies, medical conditions, or skin sensitivities before your treatment.
Para la seguridad de todos los clientes, infórmenos sobre cualquier alergia, condición médica o sensibilidad de la piel antes de su tratamiento.
WALK-IN
Walk-ins are welcome, but service availability cannot be guaranteed
Se aceptan visitas sin cita previa, pero no se puede garantizar la disponibilidad del servicio.
CHILDREN SUPERVISON
We love children and understand their importance in our lives, as we have children of our own. However, for safety reasons, all children must be under supervision and attended by an adult who is not currently receiving a service. Thank you for your understanding!
Amamos a los niños y entendemos su importancia en nuestras vidas, ya que tenemos hijos propios. Sin embargo, por razones de seguridad, todos los niños deben estar bajo la supervisión y la atención de un adulto que no esté recibiendo actualmente un servicio. ¡Gracias por su comprensión!
bottom of page